Конституція України від 28.06.1996 № 254к/96
Закон України від 14.10.2014 № 1697-VII "Про прокуратуру"
Закон України від 05.11.1991 № 1789-XII "Про прокуратуру" (Втратив чинність частково)
Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 № 4651-VI
Кримінальний кодекс України від 05.04.2001 № 2341-III
Кодекс кримінально-виконавчий від 11.07.2003 № 1129-IV
Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 №8073-Х (статті 1 -212-21)
Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X статті (213 – 330)
Господарський процесуальний кодекс України від 06.11.1991 № 1798-XII
Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 № 2747-IV
Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004 № 1618-IV
Кодекс законів про працю України від 10.12.1971
Закон, від 14.10.2014, № 1700-VII "Про запобігання корупції"
Закон, від 10.12.2015, № 889-VIII "Про державну службу"
Закон від 21.12.2016 № 1798-VIII "Про Вищу раду правосуддя"
Закон від 13.01.2011 № 2939-VI "Про доступ до публічної інформації"
Закон від 02.10.1996 № 393/96 «Про звернення громадян»
Закон від 18.02.1992 № 2135-XII "Про оперативно-розшукову діяльність"
Закон від 23.12.1993 № 3781-XII "Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів"
Указ Президента України «Про символіку Офісу Генерального прокурора» від 06.10.2021 р. № 506/2021
03.06.2020 На Закарпатті правоохоронці викрили схему, за допомогою якої тендери на держзакупівлі вигравали наперед визначені фірмиПрокурором Ужгородської місцевої прокуратури погоджено підозру місцевому мешканцю у несанкціонованому втручанні в роботу автоматизованої системи (ч.2 ст.361 КК України).
Згідно зібраних матеріалів слідства, підозрюваний, за попередньою змовою із посадовими особами органів місцевого самоврядування, використовуючи незаконно отримані логіни і паролі до системи «ProZorro» мав вільний доступ до перегляду пропозицій усіх учасників торгів.
Володіючи конфіденційною інформацією до стадії розкриття пропозицій усіх учасників, підозрюваний формував нові, кращі умови від наперед визначених фірм, які, таким чином, отримували перемогу.
Послугами цього посередника користувались різні органи державної влади та місцевого самоврядування, в тому числі, і посадовці окремих ОТГ Закарпаття.
За оперативного супроводу відділу кіберполіції Закарпаття ДК НПУ, у рамках даного кримінального провадження проведено ряд слідчих дій, зокрема, більше 10 санкціонованих обшуків на території Тячівщини, Берегівщини, Ужгорода, Ужгородщини та Перечинщини. Вилучена документація скеровуватиметься для проведення відповідних експертиз.
Також в рамках слідства встановлюються усі причетні особи до вказаної оборудки.
Подальше досудове розслідування здійснюють слідчі Ужгородського райвідділу поліції. Прокурори Ужгородської місцевої прокуратури забезпечують подальше процесуальне керівництво за ходом слідства.
Пресслужба прокуратури Закарпатської області
|
кількість переглядів: 1427 |