Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
08.04.2019

Стан роботи прокуратури з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації упродовж 3 місяців 2019 року

       

Розгляд звернень громадян є одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури України. Ця робота спрямована на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності та правопорядку в державі.

Так, упродовж 3 місяців 2019 року до органів прокуратури Закарпатської області надійшло 1 112 звернень, з них 493 – вирішено по суті, в тому числі 20 - від народних депутатів України, з числа вирішених 15 звернень задоволено.

Серед розглянутих переважають звернення з питань досудового розслідування  – 315, з яких скарги на дії та рішення слідчих органів поліції – 92, з питань виконання функцій представництва інтересів  держави в суді – 11, участі у кримінальному провадженні в суді – 26, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства  – 7, тощо. 

50 відсотків звернень (565) стосувалася питань, що відносяться до компетенції органів влади та контролю, тож їх відповідно до чинного законодавства надіслано для вирішення за належністю.

У прокуратурі Закарпатської області функціонує телефон „гарячої лінії”. Завдяки упровадженню вказаної форми доступу до органів прокуратури, окрім функції прийняття та оформлення звернень, громадяни в телефонному режимі отримують юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав, зокрема визначення органу, який уповноважений їх розглядати та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких віднесено до компетенції органів прокуратури. Зазначене сприяє уникненню зайвих витрат часу та державних коштів на перенаправлення звернень до уповноважених органів. 

Упродовж першого кварталу поточного року 456 осіб прийнято на особистому прийомі, з них 53  прийнято керівниками прокуратур різних рівнів. Особисто прокурором Закарпатської області прийнято 11 мешканців регіону.

Також прокуратурою області постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.

Упродовж 3 місяців 2019 року до органів прокуратури області надійшов 21 запит на отримання доступу до публічної інформації, з яких 17 розглянуто.

За результатами розгляду запитів надано 8 інформацій, 3 роз’яснення, відмовлено у задоволенні 6 запитів, 4 запити надіслано іншим розпорядникам.

Запити надходили з питань: досудового розслідування – 4, кадрових питань – 3, організаційно-розпорядчої діяльності – 2,  з інших питань – 8.

Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами  до суду не оскаржувалися.

 

Прес-служба прокуратури Закарпатської області

 

кількість переглядів: 2137