Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

В Ужгородській місцевій прокуратурі оголошено конкурс на вакантну посаду

 

 

Додаток 1

до наказу керівника Ужгородської місцевої прокуратури №2 від 12.01.2017

 

 

 

 

 

 

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади
спеціаліста Ужгородської місцевої прокуратури категорії «В»
 
Загальні умови
 
  Посадові обов’язки
 
1.1.        Веде облік вхідних, вихідних і внутрішніх документів;
1.2.        реєструє вхідну, вихідну і внутрішню кореспонденцію в Єдиній системі статистики та аналізу;
1.3.        щомісяця готує зведення про документообіг;
1.4.        враховує у картках документи і скарги, взяті на контроль, інформує керівника місцевої прокуратури про затримку строків їх виконання,
1.5.        передає у встановлений строк оперативним працівникам документи, які знаходяться на контролі;
1.6.        приймає, передає факси;
1.7.        оформлює вихідні документи і своєчасно здає для відправки;
1.8.        повертає заповнені довідки, картки на алфавітну картотеку у день прийняття рішення по скаргах;
1.9.         робить відмітки в картках про здані оперативними працівниками документи;
1.10.    підшиває в хронологічному порядку документи в наглядові провадження і справи після відповідної відмітки прокурорського працівника, керівника місцевої прокуратури, першого заступника або заступників керівника;
1.11.    відносить скарги, справи, інші документи керівнику місцевої прокуратури, першому заступнику, заступникам керівника, архів. При доставці матеріалів, забирає там документи з резолюціями і надає їх безпосереднім виконавцям;
1.12.   заводить і формує за вказівкою керівництва або прокурорського працівника наглядові провадження і справи;
1.13.   стежить за строками виконанням контрольних документів, завчасно інформує керівника місцевої прокуратури, першого заступника або заступників керівника про затримку їх виконання;
1.14.    спільно з керівником місцевої прокуратури складає номенклатури справ;
1.15.    групує виконані документи в справи, готує, оформлює закінчені діловодством документи для здачі в архів прокуратури, готує описи справ;
1.16.    заповнює необхідні графи на першій сторінці статистичної картки    на звернення, стежить за повнотою заповнення прокурорами інших даних у цих картках;
1.17.    веде книги обліку документів, передбачені Інструкцією з діловодства;
1.18.    знайомить, згідно вказівки керівника місцевої прокуратури, прокурорських працівників з документами;
1.19.    веде облік документів з грифом ДСК;
1.20.    відповідає за реєстрацію, зберігання та використання документів справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію;
1.21.     готує документи до розмноження та розсилки;
1.22.   виконує інші службові доручення керівника місцевої прокуратури, першого заступника або заступників керівника.
 
Умови оплати праці
 
 
Визначаються Законом України «Про державну службу» та постановою КМУ від 06.04.2016 №292.
Станом на 12.01.2017 посадовий оклад становить 1723 грн., надбавка за ранг - 200 грн., надбавка за вислугу років державного службовця - 3% за кожен рік, премія - в межах кошторисних призначень
 
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Тимчасово, на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку
 
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
 
 
Перелік документів для участі у конкурсі (визначено постановою КМУ від 25.03.2016 №246):
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2), до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів:
20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних веб-сайтах Національного агентства з питань державної служби та прокуратури Закарпатської області
Документи приймаються до 18:00 год. 31.01.2017
 
Дата, час і місце проведення конкурсу
 
10.00 год. 7 лютого 2017 року, місто Ужгород, вул. Небесної Сотні, 6, Ужгородська місцева прокуратура
 
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
 
Чмерека Ірина Михайлівна,
тел.61-42-00, електронна пошта: [email protected]
 
Вимоги до професійної компетентності
 
Загальні вимоги
 
1.
Освіта
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
 
2.
Досвід роботи
Не обов’язковий
3.
Володіння державною мовою
 
Вільне володіння державною мовою
       
 
Спеціальні вимоги
 
1.
Освіта
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
 
2.
Знання законодавства
Конституція України;
Закони України «Про державну службу»; «Про запобігання корупції», «Про прокуратуру», Інструкція з діловодства в органах прокуратури України, затверджена наказом Генерального прокурора України від 24.02.2016 №103
 
3.
Професійні чи технічні знання
Знання чинного законодавства за фахом, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
 
4.
Спеціальний досвід роботи
Не обов’язковий
5.
Знання сучасних інформаційних технологій
 
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
6.
Особистісні якості
1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість;
5) креативність та ініціативність;
6) орієнтація на саморозвиток;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.
       
кількість переглядів: 1860