Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Конкурс на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - спеціаліста Берегівської місцевої прокуратури на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника

                                    Додаток 1

 

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

Наказ керівника Берегівської місцевої прокуратури  № 7                     від  17  січня 2018 року

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади

 державної служби категорії «В» - спеціаліста  Берегівської місцевої прокуратури на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1.1.            Організовує роботу та здійснює контроль за виконанням вимог наказів Генерального прокурора України та прокурора області, Інструкції з діловодства в органах прокуратури України, Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, Регламенту Генеральної прокуратури України та  прокуратури області. Вживає заходів щодо своєчасного і якісного виконання,  всіх видів роботи;

1.2.            реєструє всі документи, які надходять до прокуратури у книзі обліку вхідної кореспонденції та вносить їх до системи ЄССА;

1.3.            в день отримання кореспонденції у місцевій прокуратурі проводить попередній розгляд документів, негайно реєструє у відповідних книгах обліку, після чого подає вхідну кореспонденцію на розгляд керівництву Берегівської місцевої прокуратури (не менше 2-х разів на день);

1.4.            розконвертовує вхідну кореспонденцію, перевіряє зміст кожного пакета, додатків до документів;

1.5.            проводить пошук попереднього листування в алфавітній картотеці;

1.6.            веде книгу обліку  звернень громадян та юридичних осіб, книгу обліку кримінальних проваджень, витребуваних у порядку нагляду та кримінальних проваджень, направлених для затвердження обвинувального акта;

1.7.            після розгляду вхідної кореспонденції керівником прокуратури, відповідно до резолюції передає документи безпосереднім виконавцям;

1.8.            в разі необхідності передачі документів працівникам Виноградівського відділу прокуратури, такі передаються щоденно, з відміткою в реєстрі, спеціалісту Виноградівського відділу для проведення реєстрації документів у книгах обліку відділу та передачі безпосереднім виконавцям;

1.9.            в разі виникнення службової необхідності передати негайно документи  працівникам Виноградівського відділу, передає такі документи за допомогою електронної пошти з подальшим надісланням в паперовому вигляді;

1.10.        на документи, які підлягають взяттю на контроль, виписує контрольну картку і передає керівнику прокуратури, який особисто перевіряє строк виконання документів працівниками;

1.11.        веде книгу обліку вихідної кореспонденції прокуратури;

1.12.        проводить відправлення вихідної кореспонденції, перевіряє наявність додатків, правильність оформлення документів;

1.13.        адресує, пакує конверти;

1.14.        записує вихідні документи до поштового реєстру або  до книги обліку документів, відправлених кур’єром;

1.15.        доставляє  кореспонденцію адресатам  у межах міста Берегово;

1.16.        узагальнює дані документообігу в місцевій прокуратурі;

1.17.        відповідає за стан додержання порядку використання штампів і печаток в місцевій прокуратурі, веде відповідну книгу обліку, щорічного проводить  їх інвентаризацію;

1.18.        забезпечує  належну організацію роботи з документами з грифом «Для службового користування» в місцевій прокуратурі;

1.19.        веде книгу обліку документів, які містять службову інформацію, складає акт за підсумками діловодного року за цими документами;

1.20.        оформляє для зберігання в архіві місцевої прокуратури закінчені діловодством документальні матеріали;

1.21.        видає документи для тимчасового користування працівникам прокуратури, згідно з оформленою вимогою і стежить за своєчасним поверненням. Видачу документів реєструє у спеціальній книзі;

1.22.        складає списки документальних матеріалів на знищення, згідно з актом експертної комісії, затвердженим керівником прокуратури і погодженим з архівним закладом;

1.23.        забезпечує збереження документів в архіві прокуратури;

1.24.        контролює дотримання строків здачі матеріалів в архів місцевої прокуратури;

1.25.        готує та надає до відділу матеріально-технічного забезпечення та соціально-побутових потреб прокуратури області  заявки на виготовлення книг, бланків, карток та інших документів, передбачених Інструкцією з діловодства в органах прокуратури України;

1.26.        щомісяця до 5 числа  готує зведення про документообіг;

1.27.        не пізніше 3-го дня після виконання підшиває в хронологічному порядку документи в наглядові провадження і справи згідно письмової вказівки оперативного працівника;

1.28.        веде облік своєї роботи, передає документи факсом,  працює на комп’ютері, друкує документи, розмножує необхідну кількість документів для роботи відділу;

1.29.        спільно з керівником прокуратури складає номенклатуру справ;

1.30.        формує і веде особові справи державних службовців та інших службовців місцевої прокуратури, облік трудових книжок цих працівників; обробка, зберігання й використання персональних даних цих працівників;

1.31.        відповідає за облік, збереження та передачу матеріалів кримінальних проваджень;

1.32.        готує акти приймання-передачі справ, документів та майна прокуратур;

1.33.        розробляє і бере участь у розроблені проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;

1.34.        вносить пропозиції керівнику державної служби з питань удосконалення управління персоналом;

1.35.        здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника державної служби з питань управління персоналом;

1.36.        контролює розроблення посадових інструкцій державних службовців державного органу, які затверджує керівник державної служби, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогами;

1.37.        проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

1.38.        вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в державному органі та вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби;

1.39.        приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В», проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленими законом вимогами, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює заходи щодо організації конкурсного відбору;

1.40.        розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «В»;

1.41.        надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» письмові повідомлення про результати конкурсу;

1.42.        за дорученням керівника державної служби перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в державному органі.

 

Умови оплати праці

Визначаються Законом України «Про державну службу» та постановою КМУ від 06.04.2016 №292.

Станом на січень 2018 року  посадовий оклад становить 2000 грн., надбавка за ранг державного службовця,  надбавка за вислугу років державного службовця - 3% посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, премія – відповідно до особистого внеску в загальний результат роботи органів прокуратури, в межах фонду преміювання.

 

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасово, на час перебування основного працівника – Павлюк О.Ф. у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею  3-річного віку (орієнтовний термін перебування у відпустці -  до 17.11.2020 року)

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Перелік документів для участі у конкурсі (визначено постановою КМУ від 25.03.2016 №246 зі змінами):

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону (або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки);

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

 

Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 05 лютого  2018 року

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

 

місто Берегово, вул. Сечені, 15, Берегівська  місцева прокуратура, 11.00 год. 09  лютого 2018 року.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Шарга Ганна Дмитрівна

тел.(03141) 2-30-54, електронна пошта: [email protected]

Кваліфікаційні вимоги

 

1

Освіта

Вища, молодший бакалавр або бакалавр

2

Досвід роботи

-

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Технічні вміння

 

вміння використовувати комп’ютерну та іншу офісну техніку та програмне забезпечення.

 

2.

Якісне виконання поставлених завдань

 

- вміння працювати з інформацією;

- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

 

3.

Командна робота та взаємодія

 

- вміння працювати в команді;

- ефективна взаємодія та вміння надавати зворотній зв’язок.

 

4.

Сприйняття змін

 

- виконання плану змін та покращень;

- здатність приймати зміни та змінюватись.

 

5.

Особистісні компетенції

 

- відповідальність;

- наполегливість і самостійність у роботі;

- уважність до деталей;

- орієнтація на саморозвиток;

- орієнтація на обслуговування.

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

- Закон України «Про прокуратуру»;

- Інструкція з діловодства в органах прокуратури України, затверджена наказом Генерального прокурора України від 24.02.2016  № 103;

- Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016   № 736.

 

       

 

 

кількість переглядів: 2136