Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - спеціаліста Хустської місцевої прокуратури

 

 

 

 

                                    Додаток 1

 

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

Наказ керівника Хустської місцевої прокуратури від 16.01.2019 № 4

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади

 державної служби категорії «В» - спеціаліста Хустської місцевої прокуратури

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- проходження державної служби відповідно до вимог Закону України «Про державну службу»;

 - забезпечення реалізації та виконання нормативно-правових актів при веденні діловодства у Хустській місцевій прокуратурі;

-  ведення діловодства у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в органах прокуратури України, а також виконання інших функцій згідно розподілу обов’язків;

 - організація роботи та здійснення контролю за виконанням вимог наказів Генерального прокурора України та прокурора області, Інструкції з діловодства в органах прокуратури України, Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання  і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, Регламенту Генеральної прокуратури України та  прокуратури області. Вживає заходів щодо своєчасного і якісного виконання,  всіх видів роботи;

- реєстрація всіх документів, які надходять до прокуратури у книзі обліку вхідної кореспонденції та внесення їх до системи СЕД;

 - в день отримання кореспонденції у місцевій прокуратурі проведення попереднього розгляду документів, негайної реєстрація у відповідних книгах обліку та здійснення подачі вхідної кореспонденції на розгляд керівництву Хустської місцевої прокуратури (не менше 2-х разів на день);

- проведення пошуку попереднього листування в алфавітній картотеці;

 -  ведення книги обліку  звернень громадян та юридичних осіб, книги обліку кримінальних проваджень, витребуваних у порядку нагляду та кримінальних проваджень, направлених для затвердження обвинувального акта;

 - після розгляду вхідної кореспонденції керівником прокуратури, відповідно до резолюції передавання документів безпосереднім виконавцям;

 - здійснення щоденної  передачі документів працівникам Іршавського та Міжгірського відділів прокуратур, з відміткою в книзі обліку, спеціалістам Іршавського та Міжгірського відділах для проведення реєстрації документів у книгах обліку відділів та передачі безпосереднім виконавцям;

  - в разі виникнення службової необхідності передавання документів  працівникам Іршавського та Міжгірського відділів за допомогою електронної пошти та факсимільним зв’язком з подальшим надісланням в паперовому вигляді;

 - виписування контрольних карток на документи, які підлягають взяттю на контроль і передавання керівнику прокуратури, який особисто перевіряє строк виконання документів працівниками;

 - здійснення реєстрації вихідних документів в книзі обліку вихідної кореспонденції прокуратури та внесення їх до системи СЕД;

 - підготовка документів до відправки (перевірка правильності адреси, наявності підпису на першому екземплярі документа, відмітки про виконавця, проставлення номеру листування, а на копії – дати підписання, перевірка наявності додатків);

 - адресування, пакування конвертів;

 - запис вихідних документів до поштового реєстру або  до книги обліку документів, відправлених кур’єром;

 - доставка  кореспонденції адресатам  у межах міста Хуст;

- ознайомлення за вказівкою керівника місцевої прокуратури працівників з документами;

- ведення обліку своєї роботи, забезпечення передачі телефонограм, телефаксограм, робота на комп’ютері, друкування документів;

 - узагальнення  даних документообігу в місцевій прокуратурі;

 - відповідальність за стан додержання порядку використання штампів і печаток в місцевій прокуратурі, ведення відповідної книги обліку та щорічне проведення  їх інвентаризацію;

 - забезпечення  належної організації роботи з документами з грифом «Для службового користування» в місцевій прокуратурі;

 - ведення книг обліку документів, які містять службову інформацію, складання акту за підсумками діловодного року за цими документами;

 - оформлення для зберігання в архіві місцевої прокуратури закінчених діловодством документальних матеріалів;

 - проведення видачі документів для тимчасового користування працівникам прокуратури, згідно з оформленою вимогою і стеження за своєчасним поверненням;

- складання списків документальних матеріалів на знищення, згідно з актом, затвердженим керівником прокуратури і погодженим з експертною комісіє та архівним закладом;

 - забезпечення збереження документів в архіві прокуратури;

 - здійснення контролю за дотриманням строків здачі матеріалів в архів місцевої прокуратури;

 - підготовка та надання до відділу матеріально-технічного забезпечення та соціально-побутових потреб прокуратури області  заявок на виготовлення книг, бланків, карток та інших документів, передбачених Інструкцією з діловодства в органах прокуратури України;

 -  надання зведення про документообіг щомісяця до 5 числа;

- підшивання у триденний термін після виконання документів і наглядових проваджень згідно письмової вказівки прокурорського працівника у хронологічному порядку;   

- спільно з керівником прокуратури складання зведеної номенклатури справ;

 - формування та ведення особових справ державних службовців та інших службовців місцевої прокуратури, трудових книжок цих працівників; здійснення обробки, зберігання й використання персональних даних цих працівників;

- підготовка актів приймання-передачі справ, документів та майна прокуратури;

 - участь у розроблені проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;

 - внесення пропозицій керівнику державної служби з питань удосконалення управління персоналом;

- розроблення посадових інструкцій державних службовців державного органу, які затверджує керівник державної служби, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогами;

 - проведення роботи щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

 - вивчення потреб в персоналі на вакантні посади в державному органі та внесення відповідних пропозицій керівнику державної служби;

 - приймання документів від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В», проведення перевірки документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленими законом вимогами, повідомлення кандидатів про результати такої перевірки та подача їх на розгляд конкурсної комісії, здійснення заходів щодо організації конкурсного відбору;

 - розроблення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «В»;

 - надсилання кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» письмових повідомлень про результати конкурсу;

 - за дорученням керівника державної служби перевірка дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в державному органі.

Умови оплати праці

Визначаються Законом України «Про державну службу» та постановою КМУ від 18.01.2017  № 15.

Посадовий оклад становить 2643 грн., надбавка за ранг державного службовця,  надбавка за вислугу років державного службовця - 3% посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, премія – відповідно до особистого внеску в загальний результат роботи органів прокуратури, в межах фонду преміювання.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Перелік документів для участі у конкурсі (визначено постановою КМУ від 25.03.2016 №246 зі змінами):

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону (або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки);

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік.

 

Документи приймаються до 18 год. 00 хв.                              1 лютого 2019 року

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Хустська місцева прокуратури, місто Хуст,  вул. 900 річчя Хуста, 16,  10.00 год. 07 лютого 2019 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Гангур Марія Іллічна,

тел. (03142)-5-19-86, електронна пошта: [email protected]

 

Кваліфікаційні вимоги

 

1

Освіта

Вища за освітнім рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

-

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа)

вміння використовувати комп’ютерну та іншу офісну техніку та програмне забезпечення.

 

2.

Ділові якості

- вміння працювати з інформацією;

- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

- вміння працювати в команді;

- ефективна взаємодія та вміння надавати зворотній зв’язок.

- виконання плану змін та покращень;

- здатність приймати зміни та змінюватись.

3.

Особисні якості

- відповідальність;

- наполегливість і самостійність у роботі;

- уважність до деталей;

- орієнтація на саморозвиток;

- орієнтація на обслуговування.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

-Закон України «Про прокуратуру»;

-Кодекс законів про працю України

-Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»,

- Інструкція з діловодства в органах прокуратури України, затверджена наказом Генерального прокурора України від 24.02.2016  № 103;

- Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016  № 736.

       

 

 

кількість переглядів: 3426