Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Конкурс на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» - спеціаліста Свалявського відділу Мукачівської місцевої прокуратури на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника

                                                                    Додаток 1

 

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

Наказ керівника Мукачівської місцевої прокуратури від 12.06.2019 № 7к

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади

 державної служби категорії «В» - спеціаліста Свалявського відділу Мукачівської місцевої прокуратури на час відпустки

для догляду за дитиною основного працівника

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- проходження державної служби відповідно до вимог Закону України «Про державну службу»;

 - забезпечення реалізації та виконання нормативно-правових актів при веденні діловодства у Свалявському відділі Мукачівській місцевій прокуратурі;

-  ведення діловодства у відповідності до вимог Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, а також виконання інших функцій згідно розподілу обов’язків;

 - організація роботи та здійснення контролю за виконанням вимог наказів Генерального прокурора України та прокурора області, Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання  і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, Регламенту Генеральної прокуратури України та  прокуратури області. Вживає заходів щодо своєчасного і якісного виконання,  всіх видів роботи;

- реєстрація всіх документів, які надходять до прокуратури у книзі обліку вхідної кореспонденції та внесення їх до системи СЕД;

- проведення пошуку попереднього листування в алфавітній картотеці;

 -  ведення книги обліку  звернень громадян та юридичних осіб, книги обліку кримінальних проваджень, витребуваних у порядку нагляду та кримінальних проваджень, направлених для затвердження обвинувального акта;

 - після розгляду вхідної кореспонденції керівником прокуратури, відповідно до резолюції передавання документів безпосереднім виконавцям;

 - здійснення щоденної  передачі документів працівникам Свалявського відділу Мукачівської місцевої прокуратури, з відміткою в книзі обліку

- здійснення реєстрації вихідних документів в книзі обліку вихідної кореспонденції прокуратури та внесення їх до системи СЕД;

 - підготовка документів до відправки (перевірка правильності адреси, наявності підпису на першому екземплярі документа, відмітки про виконавця, проставлення номеру листування, а на копії – дати підписання, перевірка наявності додатків);

 - адресування, пакування конвертів;

 - запис вихідних документів до поштового реєстру або  до книги обліку документів, відправлених кур’єром;

 - доставка  кореспонденції адресатам  у межах міста Свалява;

- ознайомлення за вказівкою керівника місцевої прокуратури працівників з документами;

- ведення обліку своєї роботи, забезпечення передачі телефонограм, телефаксограм, робота на комп’ютері, друкування документів;

 - узагальнення  даних документообігу в Свалявському відділі Мукачівської місцевої прокуратури;

 - відповідальність за стан додержання порядку використання штампів і печаток у відділ місцевої прокуратури;

- оформлення для зберігання в архіві відділу місцевої прокуратури закінчених діловодством документальних матеріалів;

- складання списків документальних матеріалів на знищення, згідно з актом, затвердженим керівником прокуратури і погодженим з експертною комісіє та архівним закладом;

- підшивання у триденний термін після виконання документів і наглядових проваджень згідно письмової вказівки прокурорського працівника у хронологічному порядку.     

Умови оплати праці

Визначаються Законом України «Про державну службу» та постановою КМУ від 18.01.2017  № 15.

Посадовий оклад становить 3524 грн., надбавка за ранг державного службовця,  надбавка за вислугу років державного службовця - 3% посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, премія – відповідно до особистого внеску в загальний результат роботи органів прокуратури, в межах фонду преміювання.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасово, на час перебування основного працівника –Ребриш Т.В. у відпустці без збереження заробітної плати для догляду за дитиною (орієнтовний термін перебування у відпустці -  по 03.06.2020)

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Перелік документів для участі у конкурсі (визначено постановою КМУ від 25.03.2016 №246 зі змінами):

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону (або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки);

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік.

 

Документи приймаються до 18 год. 00 хв.                               01 липня 2019 року

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Мукачівська місцева прокуратура, місто Мукачево,  вул. Л.Толстого, 15, 89600,  10.00  год. 05 липня  2019 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Совтус Наталія Миколаїна

тел. (03131) 2-24-48, електронна пошта: <[email protected], >

 

 

Кваліфікаційні вимоги

 

1

Освіта

Вища за освітнім рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

-

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа)

вміння використовувати комп’ютерну та іншу офісну техніку та програмне забезпечення.

 

2.

Ділові якості

- вміння працювати з інформацією;

- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

- вміння працювати в команді;

- ефективна взаємодія та вміння надавати зворотній зв’язок.

- виконання плану змін та покращень;

- здатність приймати зміни та змінюватись.

3.

Особисті якості

- відповідальність;

- наполегливість і самостійність у роботі;

- уважність до деталей;

- орієнтація на саморозвиток;

- орієнтація на обслуговування.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

-Закон України «Про прокуратуру»;

-Кодекс законів про працю України

-Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»,

- Тимчасова інструкція з діловодства в органах прокуратури України, затверджена наказом Генерального прокурора України від 12.02.2019  № 27;

- Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016  № 736.

       

 

 

кількість переглядів: 1819