Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Конституція України від 28.06.1996 № 254к/96

Закон України від 14.10.2014 № 1697-VII "Про прокуратуру"

Закон, від 19.09.2019, № 113-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо першочергових заходів із реформи органів прокуратури"

Закон України від 05.11.1991 № 1789-XII "Про прокуратуру" (Втратив чинність частково)

Кримінальний процесуальний кодекс України від 13.04.2012 № 4651-VI

Кримінальний кодекс України від 05.04.2001 № 2341-III

Кодекс кримінально-виконавчий від 11.07.2003 № 1129-IV

Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 №8073-Х (статті 1 -212-21)

Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X статті (213 – 330)

Господарський процесуальний кодекс України від 06.11.1991 № 1798-XII  

Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 № 2747-IV

Цивільний процесуальний кодекс України від 18.03.2004 № 1618-IV

Кодекс законів про працю України від 10.12.1971

Закон, від 14.10.2014, № 1700-VII "Про запобігання корупції"

Закон, від 10.12.2015, № 889-VIII "Про державну службу"

Закон від 21.12.2016 № 1798-VIII "Про Вищу раду правосуддя"

Закон від 13.01.2011 № 2939-VI "Про доступ до публічної інформації"

Закон від 02.10.1996 № 393/96 «Про звернення громадян»

Закон від 18.02.1992 № 2135-XII "Про оперативно-розшукову діяльність"

Закон, від 30.06.1993, № 3341-XII "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю"

Закон від 23.12.1993 № 3781-XII "Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів"

Закон, від 23.12.1993, № 3782-XII "Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві"

Закон від 01.12.1994 № 266/94-ВР "Про порядок відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, органів досудового розслідування, прокуратури і суду"

 

Указ Президента України «Про символіку Офісу Генерального прокурора» від 06.10.2021 р. № 506/2021

Закон України «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України щодо посилення самостійності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури» від 08.12.2023 № 3509-ІХ (набрав чинності з 01.01.2024)

 

12.11.2015

Правоохоронні органи Закарпаття реагуватимуть на факти порушень виборчого законодавства у межах компетенції – прокуратура

Забезпечення законності проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року  є одним з першочергових завдань органів влади та правоохоронних органів регіону.
Слід зазначити, що органи прокуратури не уповноважені здійснювати нагляд, представництво інтересів громадян або держави з питань додержання виборчого законодавства.
 
Згідно зі ст. 94 Закону України «Про місцеві вибори», скарги, що стосуються виборчого процесу, підлягають розгляду на засіданні виборчої комісії або судом.
 
Відповідно до положень Закону України «Про Центральну виборчу комісію» організацію підготовки і проведення виборів, реалізацію і захист виборчих прав громадян України, дотримання передбачених Конституцією та законами України принципів і засад виборчого процесу, контроль за додержанням вимог законодавства України про вибори та однакове застосування його на всій території України забезпечує Центральна виборча комісія.
 
Контроль за додержанням законодавства про вибори на відповідних територіях здійснюють окружні та дільничні виборчі комісії.
 
Згідно з ч. 5 ст. 3 Закону України «Про Центральну виборчу комісію» та ч. 17 ст. 28 Закону ніхто не має права втручатися у діяльність виборчих комісій, за винятком випадків, передбачених законом. Виборчий процес здійснюється на засадах законності та заборони незаконного втручання будь-кого у цей процес.
 
За приписами ч. 4 ст. 31 Закону України  «Про місцеві вибори» скарги з приводу уточнення списків виборців громадяни особисто подають до дільничної або окружної виборчої комісії чи органу ведення Державного реєстру виборців.
Прокуратура уповноважена розглядати лише матеріали виборчих комісій з ознаками вчинення злочину під час проведення виборів.  
 
Скарга виборця або іншого суб’єкта про порушення виборчого законодавства підлягає направленню виборчою комісією до правоохоронних органів на підставі рішення, яке прийнято за результатами розгляду питання на її засіданні, у разі виявлення ознак злочину чи іншого правопорушення та з урахуванням компетенції правоохоронного органу.
 
Наголошуємо, діяльність органів прокуратури ґрунтується на засадах законності, справедливості, неупередженості та об’єктивності. Втягування працівників прокуратури у політичні процеси є неприпустимим. 
 
 
Відділ організації прийому громадян,
розгляду звернень, запитів та зв’язків з громадськістю
прокуратури Закарпатської області

кількість переглядів: 2680