Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Звернутися до Закарпатської обласної прокуратури Ви можете:

 

з письмовим зверненням:

– поштою на адресу Закарпатської обласної прокуратури: вул. Коцюбинського, 2-а, місто Ужгород, 88000;

– через скриньку за адресою: вул. Коцюбинського, 2-а, місто Ужгород, 88000;

– шляхом подання електронного звернення за визначеною формою Е-Mail: [email protected] (крім депутатських звернень та запитів);

– зателефонувавши на телефон «гарячої лінії» - (0312) 64-71-69;

Телефон для отримання інформації про реєстрацію вхідної кореспонденції – (0312) 64-71-69.

  

Порядок прийому громадян в органах прокуратури на виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян» врегульовано Порядком організації та проведення особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженим наказом Генерального прокурора від 25.06.2024 № 153.

Керівник обласної прокуратури приймає громадян за зверненнями, у задоволенні яких з усіх питань відмовлено його першим заступником чи заступником, або у разі оскарження їх дій чи рішень за попереднім записом  (пункт 2.4 Порядку).

Відповідальним підрозділом формується список громадян, готуються  необхідні документи та матеріали, що надаються на його вимогу структурними підрозділами відповідної прокуратури згідно з компетенцією, а також у телефонному режимі або в інший спосіб повідомляються громадяни про час і місце проведення прийому керівництвом (пункт 2.9 Порядку).

Перший заступник та заступник керівника обласної прокуратури приймають громадян у разі незгоди з діями чи рішеннями, прийнятими керівниками самостійних структурних підрозділів обласної прокуратури, керівниками окружних прокуратур, а також з питань зволікання, тривалого неприйняття ними рішень,  за попереднім записом (пункт 1.4,  2.4 Порядку).

Попередній запис громадян на особистий прийом до керівника обласної прокуратури та його першого заступника та заступника здійснюється відділом організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів (далі – відповідальний підрозділ) на підставі письмової заяви громадянина або уповноваженого ним в установленому законодавством порядку представника, оформленої з дотриманням вимог, передбачених статтями 5,8 Закону України «Про звернення громадян»,  в якій викладається суть порушеного питання, зазначаються можливі способи зв’язку з ним (адреса електронної пошти, номери контактних телефонів тощо), додаються копії оскаржуваних відповідей за його попередніми зверненнями, у разі необхідності – копії документів, що посвідчують особливий статус особи.  Запис розпочинається наступного дня після проведення керівником особистого прийому та завершується за п’ятнадцять днів до передбаченої графіком дати здійснення прийому (пункт 1.4, 2.6 Порядку).

Особистий прийом громадян працівниками відповідального підрозділу та іншими працівниками органів прокуратури – за дорученням керівництва проводиться у робочі дні та години з 9 до 13 години та з 13 години 45 хвилин до 17 години 45 хвилин, у п’ятницю – з 9 до 13 години та з 13 години 45 хвилин до 16 години 30 хвилин (пункт 1.3 Порядку).

У день звернення на особистий прийом громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу, а в разі представництва ним інтересів інших осіб, у тому числі здійснення їх захисту, – також документи, що підтверджують відповідні повноваження, за винятком випадків, передбачених Законом України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» та іншим законодавством (пункт 3.1 Порядку).

Під час проведення особистого прийому разом з громадянином може бути присутній його представник, повноваження кого оформлені у встановленому законом порядку, особи, які супроводжують громадян, працівники відповідальних підрозділів та служб, які здійснюють охорону особи та/або об’єкта охорони.  Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається (пункт 3.4. Порядку)

Особистий прийом, а також запис на особистий прийом не проводиться у разі, якщо:

– громадянин звертається до органу прокуратури з одного й того самого питання зі зверненням, розгляд якого припинено відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»;

– громадянин звертається з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян»;

– заява не відповідає вимогам п.2.6 розділу ІІ Порядку.

Про підстави відмови в записі на особистий прийом заявник повідомляється письмово (пункт 2.8 Порядкуї).

Особистий прийом припиняється у разі  виникнення надзвичайної ситуації (пожежі,  загрози життю та здоров’ю працівників органів прокуратури та осіб, які перебувають у приміщенні прокуратури, надходження повідомлень про мінування, сигналу оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій) та  вирішується питання про його перенесення на інший час (пункт 4.1, 4.3 Порядку).

Особистий прийом припиняється також у разі, якщо громадянин на особистому прийомі:

вдається до образ, погроз, дискредитації органів державної влади та їх посадових осіб, у тому числі посадових осіб органів прокуратури, застосовує ненормативну лексику;

закликає до зміни конституційного ладу України, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підриву її безпеки, незаконного захоплення державної влади;

вдається до пропаганди війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі;

перебуває у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, має явні ознаки психічного розладу;

вчиняє дії, що створюють небезпеку для оточуючих чи посягають на громадський порядок;

зловживає правом на особистий прийом шляхом умисного затягування часу на обговорення питань, що не є предметом звернення до органів прокуратури (пункт 4.2. Порядку).

Подальший прийом громадина, які допустив дії, визначені у пункті 4.2 Порядку, цього дня не проводиться.

 

 

 

Графік прийому громадян керівництвом Закарпатської обласної прокуратури

Інструкція про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в органах прокуратури України,

Про організацію роботи з приймання та реєстрації електронних звернень громадян і звернень, отриманих на телефон «гарячої лінії» в Закарпатській обласній прокуратурі

Про організацію роботи з приймання, оформлення та реєстрації усних звернень громадян з особистого прийому в Закарпатській обласній прокуратурі