Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

 

Звернутися до Закарпатської обласної прокуратури Ви можете:

 

з письмовим зверненням:

– поштою на адресу Закарпатської обласної прокуратури: вул. Коцюбинського, 2-а, місто Ужгород, 88000;

– через скриньку за адресою: вул. Коцюбинського, 2-а, місто Ужгород, 88000;

– шляхом подання електронного звернення за визначеною формою Е-Mail: [email protected] (крім депутатських звернень та запитів);

– зателефонувавши на телефон «гарячої лінії» - (0312) 64-71-69;

Телефон для отримання інформації про реєстрацію вхідної кореспонденції – (0312) 64-71-69.

  

Порядок прийому громадян в Закарпатській обласній прокуратурі на виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян» врегульовано Інструкцією про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженою наказом Генерального прокурора від 06.08.2020 № 363.

Керівник обласної прокуратури приймає громадян за зверненнями, у задоволенні яких відмовлено його заступниками, або у разі оскарження їх дій чи рішень. (пункт 13 розділу VI Інструкції).

Попередній запис громадян на особистий прийом до керівника обласної прокуратури здійснюється відділом організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів (далі – відповідальний підрозділ) на підставі письмової заяви громадянина, в якій викладається суть порушеного питання та до якої додаються копії оскаржуваних відповідей за його попередніми зверненнями. Запис розпочинається наступного дня після проведення керівником особистого прийому та завершується за п’ятнадцять днів до передбаченої графіком дати здійснення прийому.

Відповідальним підрозділом формується список громадян, готуються  необхідні документи та матеріали, що надаються на його вимогу структурними підрозділами відповідної прокуратури згідно з компетенцією, а також у телефонному режимі або в інший спосіб повідомляються громадяни про час і місце проведення прийому керівництвом (пункт 11 розділу VI Інструкції).

Заступники керівника обласної прокуратури приймають громадян у разі незгоди з діями чи рішеннями, прийнятими керівником самостійного структурного підрозділу обласної прокуратури, керівником окружної прокуратури, а також з питань зволікання, тривалого неприйняття ними рішень (пункт 15 розділу VI Інструкції).

Перед початком прийому громадян, а також під час попереднього запису на особистий прийом відділ організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів обласної прокуратури чи інший працівник органу прокуратури, які проводять прийом, з’ясовують прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце проживання або іншу адресу, за якою йому може бути надана відповідь, номери контактних телефонів (за бажанням громадянина) чи відомості щодо інших засобів зв’язку, а також суть порушеного питання, вивчають матеріали, які подає громадянин на обґрунтування своїх вимог (пункт 12 розділу VI Інструкції).

Під час звернення на особистий прийом громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу, а в разі представництва ним інтересів інших осіб, у тому числі здійснення їх захисту, – також документи, що підтверджують відповідні повноваження, за винятком випадків, передбачених Законом України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» та іншим законодавством (пункт 12 розділу VI Інструкції).

Особистий прийом, а також запис на особистий прийом не проводиться у разі, якщо:

– громадянин звертається до органу прокуратури з одного й того самого питання зі зверненням, розгляд якого припинено відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»;

– звернення подано з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян»;

– заява не відповідає вимогам пункту 11 розділу VI цієї Інструкції.

Про підстави відмови в записі на особистий прийом заявник повідомляється письмово (пункт 17 розділу VI Інструкції).

Особистий прийом припиняється у разі звернення громадян, які застосовують ненормативну лексику, вдаються до образ, або якщо їхні звернення містять заклики до розпалювання національної, регіональної, расової, релігійної ворожнечі, або особи перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, мають явні ознаки психічного розладу або поведінка яких створює небезпеку для оточуючих, у тому числі для працівників органів прокуратури.

У разі виникнення надзвичайної ситуації (пожежі, повідомлень про мінування, загрози життю та здоров’ю працівників органів прокуратури та осіб, які перебувають у приміщенні прокуратури), надходження сигналу оповіщення про загрозу її виникнення особистий прийом також припиняється і вирішується питання про його перенесення на інший час.

За потреби вживаються заходи попередження або припинення вчинення правопорушень відповідно до вимог законодавства (пункт 18 розділу VI Інструкції).

Графік прийому громадян керівництвом Закарпатської обласної прокуратури

Інструкція про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України

Про організацію роботи з приймання та реєстрації електронних звернень громадян і звернень, отриманих на телефон «гарячої лінії» в Закарпатській обласній прокуратурі

Про організацію роботи з приймання, оформлення та реєстрації усних звернень громадян з особистого прийому в Закарпатській обласній прокуратурі